I love spongebob loves Honeystar!


Yes, now Honey star provides the Buddy TOY!!
Of Spongebob Squarepants :D





Plus the taste is getting more delicious than before!
I think it got sweeter or crunchier :/

Honeystar for breakfast anyone? :D








Pura milk accompany with the honey star never fail.
They are like the perfect match ever! No offense on other brands milk by the way :X






Some people will get sick if they eat the same thing almost like every morning.
Not for me :) I never sick of honey star aww :)







Normally Vicky love the milk to be cold in fridge for one night before consume.
They are simply heavenlicious ~.~ Trust Vicky you can try it too!



Warranty for life.










The honey stars isn't that fat to consume with for breakfast
I use more than a week, less than 2 weeks to finish them averagely.







They are simply refreshing and mind waking
My brain is empty and dry until my lips touch the cereal

My eyes opened, my hair straightened that I need no to take shower
My wrinkles gone, my blisters gone, my pimples disappeared


Miracle. *crossfinger








High recommended to you the spongebob and the honey star!!

With this buddy, my life is full of yellowish memories...
This yellow sponge accompanied me every where I go.
I feel unlonely XD



Well your life will go crazy if patrick the star fish and mister crab get involved!


I haven't collect the whole them yet :< Hmmm...
Thus my life is not complete yet too...






Mr crab!!






Ever got sienz of spongebob same uniform? o.O




Well here's the refreshing appearance of spongebob in red square pant for ya!








I love watching Spongebob square pants shows before
till the day my dad changed the astro to satellite...

I was forced to leave spongebob T.T



Then Then, I got so upset for so many days weeks months and years and decades


One day spongebob came back to me in the dream..



He's not yellow, he's black!! He's angry O.O (Never know that)

LOL! Ala, stop crapping liao... Dunno how to continue already haha!








I love spongebob's front teeth very much, and the way the 3 eye lashes stick above his eye.








So sad that the buddy does not appear as a sponge in real :(
I wanna squeeze spongebob and soak him in water Xd
Terbalik, soak then squeeze makes more sense.






Sometimes I love smiling with 2 teeth because of spongebob too...






Spongebob buddy love accompany me only when I blog...








...about him







I love exploring on spongebob's pores

















Isn't this cool?! XD


Yay, spongebob no longer square but round like Vicky XD









You've enlightened my life spongebob, thanks for your insanity in the shows.







We are like brother and sister nao...




Spongebob loves playing hide and seek with me





His only place to hide is being upside down on the same place
where he assume that I can't see his face








I LOVE YOU SPONGEBOB!!

Sing the theme song!
Stand Straight!
Head up to the sponge flag!

Dunno how to sing? Just say "Spongebob squarepant" after every sentence of me.

And get started!


Vicky: Are you ready kids?
Readers: Aye-aye Captain.
Vicky: I can't hear you...
Readers: Aye-Aye Captain!!
Vicky: Oh! Who lives in a pineapple under the sea?
Readers: SpongeBob SquarePants!
Vicky: Absorbent and yellow and porous is he!
Readers: SpongeBob SquarePants!
Vicky: If nautical nonsense be something you wish...
Readers: SpongeBob SquarePants!
Vicky: Then drop on the deck and flop like a fish!
Readers: SpongeBob SquarePants!
Vicky: Ready?
EveryBody: SpongeBob SquarePants! SpongeBob SquarePants! SpongeBob SquarePants!
Vicky: SpongeBob.... SquarePants! Haha!!


Highly thanks to Captain Star too

Patrick and mister crab and life guard spongebob I'm comin!!

3 Cicles!:

yingying said...

i got Patrick and Mr.Krab:P
hehehe!
i <3 honey star too!:D

Myst3 said...

honey star are sweet

Vicky 刘宁 said...

to myst3 : lol! of coz honey star are sweet >.<

to ying ying : yea yea, honey star wan sui!!! XD

Post a Comment

Comments posted on Vicky's Cirle are moderated by Vicky and will be approved only if they are On-topic and not Abusive. Many thanks from Vicky XD