Vicky want to change hairstyle

A very good Day to everyone, I looked to the mirror this morning, Wondering how long am I gonna maintain my current hairstyle look... Thats really look until 闲~



Vicky Current Hair Style



Ok, I'll start my posing here, then PleASE Suggest Vicky what hairstyle Vicky should wear?


LEFT SIDE FRONT HAIR



RIGHT SIDE FRONT HAIR




SHORT BOB HAIR

TIE UP MY FRONT HAIR
PONY TAIL
ERR.....WEAR SUNGLASSES
PONY TAIL + TIE UP FRONT HAIR + SUNGLASSES
LEFT SIDE FRONT HAIR + PONY TAIL + SUNGLASSES
CURRENT HAIR + PEACE POSE ME ^0^V


Any suggestion from someone???? :)
Just suggest any hairstyle that suitable for Chubby faced Vicky
Will consider every comments.....
PLEASE GIVE COMMENT! ^.^

7 Cicles!:

小澤 (DSvT) said...

All also so cute...
Hehehe

shi hao said...

look more cute n nice oh ur new hairstyle
^^

Anonymous said...

=='''
hmm.. personally i prefer the second last... the "LEFT SIDE FRONT HAIR + PONY TAIL + SUNGLASSES"...
but.... are u gonna wear the sunglases whole time, like the 'Cyclops' in the X-men.. lol
Well, as long as Vicky feels comfortable wif the hairstyle, tat would be the best for u^^

cheers... lookin forward to see wat kinda hairstyle ur gonna change^^

夜影萧 said...

LEFT SIDE FRONT HAIR + SUNGLASSES + PEACE POSE ME
haha~

风语 said...

CURRENT HAIR + PEACE POSE ME ^0^V。。。
but it is better to maintain ur current condition..you're good enough oO ^^

wen pink said...

are u really 19?!?!?!?!? omg look so young!!

Anonymous said...

hehez...for me this 1 more suit>>SHORT BOB HAIR+1 pig tail at back....told u b4 d..tie ur back..front remain okie d... xD

Post a Comment

Comments posted on Vicky's Cirle are moderated by Vicky and will be approved only if they are On-topic and not Abusive. Many thanks from Vicky XD